A vállalatnál a járvány korai időszakában megalakult egy speciális munkacsoport, melynek kizárólagos feladata az események nyomonkövetése, megelőző intézkedések bevezetése és a vészhelyzeti forgatókönyvek kidolgozása. Ez a csoport szorosan együttműködik a Zollner vállalatcsoport többi telephelyének munkacsoportjaival.
A Zollner vállalatcsoport már jóval a kritikussá vált helyzet előtt korlátozta munkavállalói körében az üzleti utakat. A dolgozók folyamatos tájékoztatását és megnyugtatását szakorvosi előadásokkal, plakátokkal és naponta frissülő hírlevelek kibocsátásával biztosítja a cég.
Az intézkedések részét képezi az intenzívebb és gyakoribb fertőtlenítő takarítás is. A frekventáltabb helyeken, mint a személyporta, teherporta, árufogadó helyek, még szigorúbb fertőtlenítési és higiénés szabályok kerültek bevezetésre. A cég kiemelten figyel arra, hogy minden munkavállalónak lehetősége legyen a rendszeres szappanos kézmosásra, továbbá egyéni védőeszközöket is biztosít.
A vállalat területe zónákra lett osztva, melyek között korlátozva van a dolgozók mozgása.
A vírus terjedése szempontjából kritikus büfé üzemeltetését visszavonásig szünetelteti a cég, az étteremben pedig csak elvitelre lehet vásárolni.
Jelenleg már több mint száz munkatárs dolgozik home office-ban. Ez nagy segítség a gyermeket nevelő szülők számára, akik munkájuk díjazásának megtartása mellett otthonról dolgoznak.
A vállalat a magán célból külföldön töltött időt követően szabadságot ad ki a visszatérő dolgozóknak, hogy a többi munkavállalót és környezetükben élők egészségét megóvja.
A cég a munkahelyek megóvása és a várható gazdasági válság flexibilis kezelése érdekében meghosszabbított munkaidőkeretet vezetett be.
Számítva a dolgozók együttműködésére és fegyelmezettségére a ZOLLNER Kft. bízik az előttünk álló, kihívásokkal teli időszak hatékony kezelésében.
Az elkövetkező időszak kiemelt feladata a munkahelyek és a dolgozók megtartása, részükre a rendszeres havi jövedelem biztosítása.